marți, 15 noiembrie 2011

Provocarea...

Yum Yums
Cum ma dau din calea provocarilor precum balonul in fata vantului, cred ca e cazul sa raspund provocarii lansate de Cami.

Iubesc:
in mod conventional, sotul si cainele (copilul)
primavara
Yum Yums (motivul pentru care nu voi fi vreodata slaba :))) )
Trandafirii David Austin
Rujurile in culori stridente
Franta
sa ma pierd pe strazi, chiar daca nu stiu unde merg si unde vreau sa ajung
Cocktailurile - combinatii surprinzatoare
cititul

Iubesc (dar n-as prea vrea):
Taxidermia poznasa (!)
Londra (ca o parasesc in cateva luni!)
Restaurantele si mancarea de soi (dauneaza grav bugetului)

Nu (prea) suport:
Mocheta de orice fel
Reiatii (asta nu ma impiedica sa am o pereche)
Culoarea Maro (nici asta nu ma impiedica sa am mai multe haine maro)
oamenii fara umor
Untul ca "mijlocitor" (paine cu unt si cu gem. sau paine cu unt si cu miere)
Romgleza (Care mai "canceleaza" ceva are de-a face cu mine!)
Flakes - oamenii in care nu poti pune baza si care anuleaza intalniri fara numar, fara numar

Mi-ar plăcea:
sa lucrez o zi pe saptamana de acasa
sa locuiesc intr-o casa frumoasa, cu gradina
sa am 2-3 fetite cu nume cat mai neobisnuite :))))
sa mai am inca vreun caine, doi, trei (....)
sa ma intorc in timp
sa vizitez caaaat mai mult din lumea asta si sa revizitez locuri dragi
sa ma vad si fizic cu prietenele, nu numai virtual

Mi-e dor de:
nasul meu
nasa mea
momentele petrecute cu prietenele in Spring Time Universitate.
mers la film in fiecare joi dimineata
in general, de inocenta si naivitate.

Voi?

2 comentarii:

  1. Hei, unde pleci din Londra? De tot sau temporar?

    RăspundețiȘtergere
  2. Planuim sa ne mutam undeva mai la "mijloc", insa voi face naveta zilnic. Asa ca adio, Londra, dar raman cu tine :)))

    RăspundețiȘtergere