marți, 1 noiembrie 2011

Cronica unei sarbatori anuntate...

De anul trecut. Anul asta nu difera foarte mult.
Astazi este 1 noiembrie, o zi fara mare semnificatie. Aishwarya Rai (actrita de Bollywood) si Anthony Kiedis (Red Hot Chilli Peppers) serbeaza zilele de nastere, este aniversarea mortii lui Pier Paolo Pasolini (regizor), poate vreo alta aniversare, vreo onomastica, vreo zi de nastere.

Mai este o luna pana la 1 decembrie, si dupa aceea inca trei saptamani pana la Craciun. Cu toate astea, incepand de luna (nu lunEa) trecuta, arterele principale din Londra sunt impodobite pentru Craciun! Magazinele mari (Harrods si Selfridges) au si ele decoratiuni exterioare. Ce sa mai vorbim de decoratiunile interioare si de cadourile de Craciun! Sus-mentionatele magazine au inceput sa vanda globuri, pomi de plastic si beteala de pe 25 august, cand eu nici nu fusesem inca in concediu la plaja!

Mie mi se pare ca este "overkill". Cu cat anticipam mai mult Craciunul, cu cat luam cadouri si beteala mai devreme, cu atat ii rapim din farmec. Dupa parerea mea, decoratiunile ar trebui puse in oras incepand cu 1 decembrie. Voi ce parere aveti?

4 comentarii:

  1. i agree! pana la craciun mi se ia de atatea decoratiuni, beteala, globulete etc! eu pe 1 decembrie (sau chiar mai tarziu) impodobesc bradul. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rozi, se pare ca m-a prins si pe mine damblaua. Am ascultat azi noul album de craciun al lui Michael Buble :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi se pare prea de tot, pe de alta parte in Salzburg sau Montreal am dat peste magazine de Craciun care functioneaza tot timpul anului, asa ca dpdv asta nu mi se mai pare chiar asa ciudat.

    Mie una o sa imi lipseasca rau Craciunul anul asta (:-(((), asa ca as fi suportat o perioada mai lunga de magie...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ioana, si eu stiu magazine de Craciun :)))

    Cred ca poti cumpara un brad de plastic, nu? Nici eu nu stiu inca ce fac anul asta.

    RăspundețiȘtergere