joi, 29 decembrie 2011

Last Christmas...

Fara George Michael, promit! A fost un Craciun... interesant.... insa care m-a lasat falita pana la urmatorul salariu, la finele lui ianuarie :)))). Am primit cadouri, am dat cadouri si am fost la reduceri pe 26 si 27 decembrie.

De Anul Nou, mergem undeva sa mancam si sa ne veselim. Am eu o superstitie conform careia cum sunt de Anul Nou, asa imi va merge tot anul care vine. De exemplu, intr-un an am stat amandoi acasa si ne-am uitat la artificii la televizor... si a fost un an de rahat! Anul trecut am fost in "piata" sa vedem artificiile si... a fost un an de rahat. Acum cativa ani am fost cu prietenii dragi intr-un local mai cu staif, am fost imbracata, coafata si aranjata si m-am simtit de milioane... si a fost un an plin de "succese". Asa incat anul asta nu mai risc! Daca vreau sa fiu diva la anul, asa-mi trebuie.

Nu prea vreau sa imi fac o lista de "New Year resolutions" ca anual le fac si tot anual le incalc :))). Voi v-ati facut? Ce va doriti de la 2012?

Un comentariu: