luni, 19 decembrie 2011

Let's grow old together and die at the same time...

Bine v-am regasit. Nu am devenit brusc macabra (vezi titlul), doar ca am capul impuiat de muzica unei formatii pe care am vazut-o in concert sambata seara la Wembley. Stiu ca au concertat si in Bucuresti acum ceva timp, insa sunt relativ necunoscuti in Ro.

E mereu amuzant sa merg la un concert indie cu R. pentru ca, invariabil, e printre cei mai in varsta din sala. Ei, sambata seara n-a fost asa, pentru ca erau multi adolescenti veniti cu parintii, in special cu tati. I-am zis ca atunci cand vom avea copii, o sa merg eu cu ei sa vedem Justin Bieber sau ce o mai fi la moda atunci.

In rest, am cumparat pom, l-am decorat si pregatesc o lista pentru Mosu'. Voi?

2 comentarii:

  1. eu ascult "Pixies" si ma rog sa ninga! nu mai suport atmosfera deprimanta de afara! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rozi, hugs. Bag si eu niste muzica de Craciun :)

    RăspundețiȘtergere