luni, 31 octombrie 2011

Ispravile fotografului amator si ale Dianei - sau hipster pentru jumatate de zi

"Da' cine-i Diana asta, ca m-a innebunit cu Diana! Diana-n sus, Diana-n jos!" Pentru cei/cele care mai au inca dubii asupra identitatii Dianei, iat-o. Nu i-am dat eu numele asta, chiar asa se cheama, dupa cum se vede.
Diana F+

Am scris acum ceva timp, intr-un raspuns pentru Cami, ce cred eu despre foto si in special ce vreau sa fac. De atunci, mi-am cumparat Diana si niste film, insa, dintr-un motiv sau altul, n-am apucat sa o folosesc pana ieri. Zis si facut! Desfac aparatul, bag o rola de film si... nu e bine! Tragem, impingem cu simt de raspundere, ne enervam si eu si R si tot nimic.

Solutia salvatoare: sa mergem la magazin sa gasim un suflet milostiv care sa ne bage filmul si sa ne arate cum se face, ca poate nu stim noi. Booon! La magazinul special (Lomography), am stat la coada pana sa vina si randul meu. Un tinerel (clar inca in facultate) se uita la mine, se uita la camera, se uita la rola de film si spune: "Pai nu e bun filmul. Asta e de 35mm si aveti nevoie de 120". In doi timpi si trei miscari pune filmul care trebuie si sunt gata de fotografiat!

Mods, Flickr
La nici 50 de metri de magazin, vad o adunare de scuteristi gen mods din anii '60. Zic lui R: "Da-mi repede Diana, ca am gasit ce sa pozez". Ma tot foiesc, ma tot mut sa prind ce trebuie in obiectiv, ma joc cu setarile si cand sunt multumita, apas pe declansator. Tzac!

Nu stiu de ce, dar am avut impresia ca ceva nu e ok, ca nu a fost cadrul bun, asa ca zic sa mai fac inca o poza. Ma uit iar prin obiectiv si cand sa apas iarasi, trece cineva pe langa mine si sopteste: "Lenscap" ("capacul de lentila!"). Va dati seama ca aveam capacul pus pe lentila :)))))))

Se pare ca sunt si eu "all the gear, no idea"! Sa vedem ce o iesi cand oi termina filmul.

2 comentarii: