joi, 29 septembrie 2011

Dilema morala sau omul in chiloti


Alaltaieri seara veneam de la serviciu. Era o seara superba de toamna (daca va place toamna - mie nu-mi place!) cu frunze ruginii, miros de cartofi prajiti (!) si o adiere usoara de vant. Nu era nici tipenie de om pe strada, iar felinarele palpaiau in liniste. 


Treceam pe strada mea, ascultand muzica la casti si gandindu-ma cu drag la Mafucu :) Pe strada unde locuiesc eu sunt doar case, iar marea majoritate au fost transformate in apartamente (un apartament pe etaj, iar daca esti "in bani", un apartament pe doua-trei etaje).

Luminile erau aprinse in case, iar unele chiar aveau storurile ridicate. Am putut admira tablourile cuiva, balerinii altcuiva, o bucatarie scumpa, o pisica somnoroasa etc... Si... la demisolul unei case... ce-mi vad ochii?! Un nene in chiloti!

Acum vine partea cu dilema morala. La momentul respectiv am trecut mai departe, fara sa zic nimic. Insa acum ma gandesc - poate n-ar fi fost mai bine sa-i fac un semn, ca se vede de la el din casa? Sau sa-i bat la usa? Sau sa-i pun o notita in cutia de scrisori? E posibil sa fi fost un exhibitionist. Insa e posibil chiar sa nu-si fi dat seama ca se vede la el in casa de la nivelul strazii.

Voi cum ati fi procedat?

Strada mea

4 comentarii:

  1. mi-as fi dat ochii peste cap si-as fi trecut mai departe! eu zic ca ai scapat ieftin! ce faceai daca iti raspundea la usa un nene in chiloti, cum mi s-a-ntamplat mie nu de putine ori? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. je ne parle pas le francais este forma corecta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rozi, :)))) N-am patit pana acum!

    @Efemeride, stiu :) Eu vorbesc franceza, insa sotul meu stie doar "Ou est la piscine?" :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Rozi: Se poate si mai rau, zau. Aveam o colega de facultate care era "follower" a lui Bivolaru si locuia cu niste colegi de secta. Am fost la ea dupa niste cursuri si mi-a deschis un tip fara chiloti :)))

    RăspundețiȘtergere