luni, 17 octombrie 2011

Draga Jane... Partea a doua

Ati aflat aici despre dependenta mea, destul de serioasa. Atat de serioasa, ca acum la reintoarcerea din Romania, m-am apucat in avion sa re-re-re-re (la puterea n) citesc cartea mea preferata de gen: "Cotillion" de Georgette Heyer.

Pentru ca dependenta trebuie "mentinuta", acum doua weekenduri am fost la o conventie speciala cu tema Regency, cu discutii cu autoare cunoscute, barfa intre fete cu pasiuni comune si cate un seminar - doua despre chestii istorice.

A fost o zi minunata pentru mine, pentru ca foarte rar gasesc persoane care devoreaza acest gen de carti cu aceeasi placere ca si mine si am putut discuta de la egal la egal cu autoare cunoscute, gen Nicola Cornick sau Dr. Jennifer Kloester (care are PHD in Georgette Heyer :)))) - e minunat sa faci ceva care iti place). In plus am aflat cateva barfe, gen sub pseudonimul X se ascunde de fapt un barbat (care chiar scrie bine, numai ca am uitat exact cine este :))) ). Multe credeau ca sunt cunoscuta si ca am publicat ceva deja. A trebuit sa le spulber iluziile, insa sper ca nu pentru mult timp ;).

Am fost la afternoon tea la un gentleman's club. Nu la un strip club :))), ci la un club traditional, unde domnii (doamnele nu au voie) merg sa fumeze un trabuc, sa citeasca ziarul in liniste si sa discute politica. E o ocazie unica (din cauza faptului ca 1. nu am "instalatia" care trebuie pentru a fi membru; 2. si daca as fi avut-o, trebuie sa te propuna doi membri deja existenti; 3. taxa de membru e imensa), asa ca am facut cateva poze (desi nu era voie, dar am aflat mult prea tarziu!).

Ziua asta m-a inspirat sa continui sa scriu si sper sa fiu disciplinata macar sa scriu o nuvela si sa o public digital (e-readers), daca nu ceva mai consistent.

Poze de la eveniment aici.

3 comentarii:

  1. O nuvela! Cool. Foarte cool. Astept cu interes sa vad ce iese. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Jane, si eu sunt mare fan Jane Austen, nu mai tin minte de cate ori am citit cartile ei, am vazut ecranizarile si iar am citit cartile :-)))) Nu m-as satura niciodata de Jane Austen. De Georgette Heyer recunosc cinstit ca nu am auzit pana acum, nici nu cred ca se gaseste la noi...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ada, eu astept cu cel mai mare interes :)))

    @Ioana, Georgette e mai hit and miss asa. Daca citesti, sa nu citesti in romana. Am vazut niste traduceri ale unor romane de epoca zilele trecute la Sala Dalles... No comment.

    RăspundețiȘtergere